ליפה - שירות לקוחות

לקבלת שירות שולחים אימייל לכתובת buylifa@gmail.com נא לציין את מספר ההזמנה (מופיע בקבלה)

בדף זה תמצאו תשובות לשאלות נפוצות.

שאלות ותשובות לפני קנייה ובנושא שירות שונות.

עברו עליהם ואם עדין יש לכם שאלה או צריכים שירות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

שאלות לפני קנייה

משלוחים

תוך כמה זמן המשלוח יגיע?

רוב הלקוחות שלנו מדווחים על הגעת המשלוח תוך 10 ימים מיום המשלוח, אם זאת במקרים אחדים דיווחו לנו על הגעת המשלוח לאחר 3 שבועות.

שירות אחרי קנייה

חבילה לא הגיע

עברו 3 שבועות ולא קיבלתי את החבילה שלי?

חבילות שהולכות לאיבוד זה דבר שיכול לקרות. אם כי במשלוחים בתוך הארץ באחוזים נמוכים מאוד, נא צרו קשר עם שירות הלקוחות אם עברו 3 שבועות מיום ההזמנה והחבילה עדין לא הגיעה.

מדיניות עסקה

ביטול עסקה והחזר כספי

לקוחות רשאים לבטל עיסקה מכל סיבה שהיא. כל עוד ההזמנה לא נשלחה הזיכוי יבוצע תוך 48 שעות.

עסקאות שנדרשו לביטול לאחר שהחבילה יצאה לדרכה הלקוחות יצטרכו להמתין עד חזרת החבילה אלינו.

כל עוד לא נעשה כל שימוש במוצרי החנות לקוחות רשאים להתחרט ולהחזיר את המוצרים עד 60 יום מתאריך ההזמנה. אחריות השילוח ועלותו חזרה אלינו באחריות הלקוחות.

לאחר שהחבילה תחזור אלינו, נבדוק שאכן לא נעשה שימוש במוצרים כלל. לאחר הבדיקה ובמידה שאכן לא בוצע שימוש במוצרים זיכוי כרטיס האשראי יבוצע תוך 48 שעות.

מדיניות החזרות והחלפות

אם מסיבה כלשהי המוצר פגום והלקוחות מעונינים להחליפו. נא שלחו את המוצר\ים בדואר ושמרו את הקבלה למשלוח מהדואר. אנחנו נשלח אליכם בחזרה את המוצר החלופי ונזכה אתכם בעלות המשלוח. את הקבלה של עלות המשלוח יש לשלוח לכתובת הדואר אלקטרוני של שירות הלקוחות.

בכל עניין שהוא הקשור לשירות בנושאים המדוברים לפני נקיטת פעולה נא ליצור ראשית קשר בדואר האלקטרוני עם שירות הלקוחות.

קנייה בטוחה באתר

ההזמנה מתבצעת בעמוד מכירה ייעודי של חברת 'משולם'. ביצוע ההזמנה מוצפן ומאובטח בתקן PCI.